Wybór systemu windykacyjnego – uniwersalny produkt, czy szyty na miarę?
Celem tego artykułu jest przybliżyć proces wyboru nowego systemu windykacyjnego i pokazać jakie niezbędne kroki należy wykonać, aby ułatwić sobie zadanie, znaleźć partnera, który wesprze nas w osiągnięciu celu i zapewni sukces, wdrażając najlepszy system windykacyjny Skupię się na krokach
Zasady projektowania UX w procesach kredytowych online
User experience (UX), czyli czego użytkownicy doświadczają w zetknięciu z danym systemem, wykorzystywane jest w procesie budowania wartości dodanej dla naszych klientów tj. użyteczność, łatwość, przyjemność w obsłudze oraz posiadanie specyficznego flow, które przyciągnie do naszego produktu i pozostawi na
Kompleksowa ocena ryzyka kredytowego
Żyjemy w czasach w których jedyną pewną rzeczą w biznesie jest zmiana. Funkcjonowanie w szybko zmieniającym się otoczeniu biznesowym daje zarówno potencjał do dynamicznego rozwoju, jak również może przysparzać firmom problemów w ocenie aktualnej sytuacji. Kluczowe staje się zatem trafne
Jak oswoić stres w pracy windykatora
Praca w windykacji jest obarczona ogromną dawką stresu, który dotyka pracowników działu windykacji na każdym szczeblu organizacyjnym. Informowanie klienta o powstałej zaległości wymaga przygotowania z zakresu wiedzy produktowej, technik sprzedaży, negocjacji, ale przede wszystkim świadomości własnych granic wytrzymałości psychicznej. Nakreślenie
Rozwiązania chmurowe – czy jest to przyszłość technologiczna dla biznesu?
Technologia staje się od kilku ostatnich lat podstawowym wyznacznikiem postrzegania firmy jako nowoczesnej i wpływa w znacznym stopniu na przewagę konkurencyjną w każdej branży. To na działach IT spoczywa coraz większa odpowiedzialność za innowacyjność oraz budowę wartości biznesowej organizacji. Ponad
Proces wyboru rozwiązania obsługującego procesy ubezpieczeniowe
„Och, jaki piękny poniedziałkowy poranek! Liście się złocą i czerwienią w promieniach jesiennego słońca… Co by tu dziś zrobić? A może wdrożymy system do obsługi ubezpieczeń?” – hola, hola, to tak nie działa!
On-line w procesach kredytowych
Mam potrzebę wzięcia 5000 zł pożyczki. Wchodzę w appkę mojego banku/instytucji pożyczkowej na smartfonie, nie loguję się, bo mój wizerunek robi to za mnie, wyświetlają się podstawowe produkty i ikonka z dostępnym limitem – klikam. Pojawia się nowy formularz z
Natywna, hybrydowa czy web? Który rodzaj implementacji aplikacji mobilnej jest najlepszy?
W dobie wszechobecnej mobilności, obsługa firmy i zadań związanych z codziennymi obowiązkami coraz częściej przenosi się do smartfonów. Każdy posiadacz takiego urządzenia ma przynajmniej kilka dodatkowych aplikacji, dzięki którym może obsługiwać swój rachunek bankowy, emaila, kalendarz i wiele innych aplikacji,
Integracja systemów windykacyjnych z Portalem Informacyjnym Sądów Powszechnych
Jak zwiększyć efektywność pracy osób odpowiadających za nadzór nad postępowaniami sądowymi? Jak usprawnić procesy w zakresie pozyskiwania informacji sądów powszechnych? Jak efektywnie wykorzystać codzienne informacje pozyskiwane dla spraw prowadzonych przez sądy powszechne? Próbując odpowiedzieć sobie na te pytania jako zespół i
Technologiczna przyszłość brokerów – wywiad z Mateuszem Cieślikiem, Prezesem Capital Brokers
Dobór rozwiązania, na którym opierać się będzie codzienna praca zespołu, wymaga dobrej analizy i nakreślenia planów na dalszy rozwój. Dostawcy systemów brokerskich powinni aktualizować narzędzie zarówno w oparciu o potrzeby wynikające ze zmian rynku, jak również indywidualnych potrzeb klienta.